{{{1}}}

Dokumentasyon sa padron [tingnan] [baguhin] [nakaraan] [purga]

Usage baguhin

en-wiki pages are lang="en", dir="ltr" globally. use this template to insert a paragraph that flows right-to-left. Since any such paragraph will likely be in a language other than English, supply the ISO 639 code of its language as the first parameter.

example (from ar:جورج دبليو بوش):

جورج ووكر بوش أو جورج و. بوش ( بالإنجليزية: George Walker Bush) هو الرئيس الحالي والثالث والأربعون للولايات المتّحدة الأمريكيّة. كان حاكما لولاية تكساس قبل توليه رئاسة الدولة. ولد في 6 تموز، 1946 وتسلّم الحكم في 20 كانون الثاني 2001 بعد إنتخابات متقاربة النتائج مع آل غور. في عام 2004 أعيد انتخابة للمرة الثانية لمدّة أربع سنوات، تنتهي فترة حكمه في 20 كانون الثاني 2009.سللام سلام

(resize browser window to check linebreaking behaviour)

if you subst: the template, English bits within the text (such as "George Walker Bush" in the present example) can be marked with {{lang|en|...}}:

جورج ووكر بوش أو جورج و. بوش ( بالإنجليزية: George Walker Bush) هو الرئيس الحالي والثالث والأربعون للولايات المتّحدة الأمريكيّة. كان حاكما لولاية تكساس قبل توليه رئاسة الدولة. ولد في 6 تموز، 1946 وتسلّم الحكم في 20 كانون الثاني 2001 بعد إنتخابات متقاربة النتائج مع آل غور. في عام 2004 أعيد انتخابة للمرة الثانية لمدّة أربع سنوات، تنتهي فترة حكمه في 20 كانون الثاني 2009.

See also baguhin